Succesul tau e si al nostru!

Cu ce va poate ajuta PR-ul?

Daca nu stiti, nu este nici o problema! Este sarcina noastra sa descoperim ce va trebuie pentru a va pune in valoare produsele si brandul, sa venim in intampinarea problemelor cu care va confruntati, sa va consiliem, sa va oferim solutii si proiecte si sa realizam obiectivele propuse.

PR-ul te ajuta sa ai succes, indiferent de domeniu si de tipul de activitate. PR-ul iti confera notorietate, un public fidel, cresterea cotei de piata, a vanzarilor si a marjei de profit, dar, inainte de toate, iti asigura un loc in mintea si in sufletul publicului tau. PR-ul transforma o afacere, un produs, o idee sau o persoana intr-un brand. Iar astazi nu exista decat branduri si… un imens no man’s land.

Avem nevoie de informatie si avem nevoie sa comunicam. Astazi, fara o comunicare adecvata, nu poate prospera nici o afacere si orice intiativa este sortita esecului.

Daca in secolul XIX problema era cum sa produci, iar in secolul XX cum sa vinzi, astazi problema este cum sa te faci cunoscut, cum sa ocupi un loc in mintea publicului. Astazi, sau esti un brand sau nu existi. Iar brandurile sunt create cu ajutorul PR-ului. De aceea, putem spune ca in secolul XXI, PR-ul face diferenta.

Lupta s-a mutat de pe piata, din imperiul vanzarilor si al marketingului. Acum lupta se da pentru ocuparea unui loc in mintea si in inima publicului. Cine castiga aceasta lupta, le poate castiga usor si pe celelalte. Cine o pierde, pierde tot.

In ultima instanta, de PR depinde si cota de piata si volumul vanzarilor si marja de profit si, in special, stabilitatea in piata. Astazi, sau esti un no name si intri in razboiul preturilor mici cu marje infime de profit sau devii un brand. Regulile jocului se schimba si la fel si marja de profit si stabilitatea in piata.

PR-ul inseamna comunicare, o comunicare inteligenta, tintita si convingatoare cu publicurile externe si interne ale fiecarei organizatii. PR-ul asigura atat consolidarea pozitiei in piata, cat si eficienta culturii organizationale.

Prima cerinta pentru aceasta o reprezinta realizarea unei comunicari inspirate si convingatoare intre dumneavoastra si clientii sau potentialii dumneavoastra clienti si, in general, cu toate publicurile brandului dumneavoastra.

Pe o piata concurentiala, mereu mai aglomerata, succesul este conditionat mereu mai strict de realizarea unei comunicari inteligente si convingatoare pentru a ocupa un loc in mintea si in inima publicului, a potentialilor clienti. Diferentierea si avantajul competitiv reprezinta deziderate importante, dar care astazi deja nu mai sunt si suficiente. Astazi, fara un PR adecvat, nu mai poate supravietui nici un brand.

De la simplele comunicate de presa la relatiile permanente cu diferitele canale de comunicare media clasice sau digitale, la adresari directe, la organizarea de evenimente si pana la cele mai diferite forme de comunicare neconventionale, se deschide un camp imens de posibilitati.

Importanta este insa natura mesajului, structura campaniei, cunoasterea pietii si a contextelor, definirea clara a scopului si continutului comunicarii, feedback-ul, evaluarea, cunoasterea si intelegerea corecta a mediului comunicational. Cu asta se ocupa PR-ul. Cu ajutorul acestor mijloace, cercetare, evaluare, consiliere, propunere si realizare de campanii, PR-ul este in masura sa va deschida drumul cel mai sigur si mai scurt spre succes. Pe termen lung este, de altfel, si singura optiune.

Bill Gates, creatorul unui adevarat imperiu, spunea ca, daca nu ar mai avea decat un dolar, l-ar investi in PR. PR-ul reprezinta cea mai eficienta investitie pentru viitorul unei afaceri.